20Augusti - Jag sänder ut positiv energi!


div.img { margin: 2px; border: 1px solid #0000ff; height: auto; width: auto;http://publishme.se/88296/entries/article/16268571/?pub=1 Nytt inlägg float: left; text-align: center; } div.img img { display: inline; margin: 3px; border: 1px solid #ffffff; } div.img a:hover img { border: 1px solid #0000ff; } div.desc { text-align: center; font-weight: normal; width: 120px; margin: 2px; }
Klematis
Fint
Klematis
Båt
Klematis
Segel
Idag tog jag mig en promenad ner till vattnet. Trött på att oroa mig instängd i lägenheten. Så lite positivt tänkande med fötterna i vattnet kan ju inte skada. Aaauuuummm!!!
Idag har jag även officiellt blivit dumpad av mina gamla tjejkompisar. Så nu är det bara att satsa all evnergi på de nya jag har lärt känna de senaste åren och på de nya jag kommer att lära känna sedan jag flyttade hit till Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback