1November - Grattis till mig!

Frukost pè sàngen (det àr ju ànda min 25ars dag) och sedan ut i det vackra vàdret. Villa Borghese àr malet. Vilken vacker plats. En stor park som àr full av sma pàrlor. Vi rodde en bat pa en liten sjò och at vindruvor pa en filt under tràden. Sjàlvklart en cappuccino pa en liten uteservering. Vi vandrade sedan in mot stadens centrum och kom sedan fram till Pantheon dàr vi at god pizza och pasta och sedan ànnu godare glass. Nu àr jag helt slut och làngtar till en liten film och sen sova. Mitt huvud orkar inte med vackra intryck!

Kommentarer
Postat av: Sara

Massa grattis till Sanna! :) Hoppas du har det underbart där nere! :) Kramar!

Postat av: Susanne

Grattis på födelsedagen! Det låter alldeles fantastiskt underbart!

2009-11-02 @ 01:40:52
Postat av: Linnea

Grattis!!!

2009-11-03 @ 20:21:09
URL: http://ettdisco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback