4November - Oh en san dag!

Jag har sovit med en papperstuss i nàsan annars mar jag bra. Idag tog vi oss tillvaba till Vatikanmuseet och sistinska kapellet. Glad òver att ha varit dàr och sett det. Annars inte sa imponerad. Vi blev faktiskt lite illa beròrda av allt glitter och bling som kykan stoltserar med. Sedan vandrade vi igenom staden hem igen sa lànge regnet hòll sig borta. Vi gjorde lite sovenirshopping och fick oxa se Piazza Navona. Check! Vi har dock kommit underfund med nagra saker. Italienarna kan inte gòra pizza. Maten hemma i mitt kòk àr godare och Italienarna sjàlva àr dryga dryga dryga. Sa da var det sagn medans glassen hàr àr det godaste jag smakat! Nu en varm dusch nàr regnet òser ute. Kanske en film. Imorgon blir det lugna fisken...fòr pa fredag blir det en lang dag. Gnattgnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback