10December - Antagning och Nobelmiddag!

 
Fick antagningsbesked till våren. Konstvetenskap30p och Konstpedagogik 7.5p!....Orkar man med båda eller ska jag ta det lugnt igen? Jag tackar nog ja och sen får man se hur jobbigt det är. Konstpedden är ju bara på kvart fart...det borde ju vara ok?
Nån annan än jag som tycket Nobelfesten är rolig o titta på?....ska nog åka o klippa mig o göra mig lite fin...kanske sola lite oxå. Får se var tiden visar, ligger ju just nu själv o väntar på att älskling ska sluta jobbet. Tick tack tick tack!

Kommentarer
Postat av: linda med h

Hola :)



jag lägger upp bilden som jag vill fixa, så kan ju du avgöra om du kan göra det :D det lär kanske inte vara det mest kompliserade du gjort :P

Postat av: Dorothéa

Ja det var en dag(ar) man aldrig kommer glömma =)

2008-12-10 @ 21:58:21
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback