19Juni - Lite shopping för Lite pengar!

Klematis
"Ros" ring-98kr
Klematis
TIAMO halsband - 99kr
Klematis
Vans kopia - 129kr
Klematis
BIANCO skor - 200kr/REA












Idag är oxå en sån där dag då man bara vill shoppa för att man egentligen inte har något annat att göra. Men hur ska jag kunna låta bli när det finns så mycket fint för helt överkomliga priser. Elias behövde ett par nya skor oxå så då passade jag på att köpa ett par åt honom och åt mig.

Tack västerås för att ni har många fler roliga butiker!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, har tagit förebilder än så länge:P är inte riktigt klar med garderobsstädandet :P



Usch vilken äcklig tatuering han hade du! Han hade inte jag velat ha i min säng.. haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback