21Juni - "Skål för nya relationer!"



Ikväll var det dags att dra ihop de gamla tjejerna och umgås för en stund. Man ses inte så ofta längre när man inte bor i stan och inte kommer hem så ofta. Men vad hände? Jo! Ingen dök upp! Jag blev så ledsen och otroligt arg. Det är verkligen inte första gången så nu ger jag upp. Vill de inte ha mig som vän i deras liv så är inte jag den att tvinga någon att vilja umgås med mig. Klart och tydligt har jag nu fattat vinken och måste nu lämna dessa gamla vänner bakom mig. Tydligen så värderas gammal vänskap inte längre i deras viktiga liv. Kvällen blev en riktig lyckträff ändå och jag är tacksam för de nya vänner jag fått, för den familj jag har och för den underbara pojkvän som alltid är där för mig. Kvällen motto - "Skål för nya relationer!".

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)

Godnatt.

Postat av: Sara

Fan va trist att dom inte kom Sanna!

Men vad bra att du fick en fin kväll ändå!

Och du! Du kommer alltid ha en vän i mig! :)



Kram Kram!

2008-06-23 @ 13:41:22
URL: http://sweetdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback