21November - Bra start, nu vänder det!

 


Låg vaken större delen av natten. Klarvaken när Älskling skyndade iväg till tåget 04:58. Läser en bok. Äter frukost. Försöker sova. Men bestämmer mig vid 10 att nu går jag ut för att skaffa mig den förändringen i livet som jag vill ha. Och hux flux så möter världen mig med det största léendet jag fått på länge. Det är hundar överallt och plötsligt möter jag en tjej med sina två hundar och vi vandrar runt ön tillsamman och pratar om lite allt möjligt. När hände det sist? Fick äntligen min lönespec. från målerijobbet som jag gjorde tidigare. Över 3600kr... Yeah!!! Och om en liten stund ska jag åka in till stan och möta en som vill köpa mina Lexington sängkläder. 600kr bara där. Wohoo!!!....snart är den nya datorn min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback