Mitt liv!





Det här är mitt liv. Jag unnar mig det. Njuta, älska och bara göra det som får mig att må bra. Fylla mitt liv med dom som vill ha mig, istället för att fylla andra med mitt liv. Märks det att jag läser
Lyckan, kärleken och meningen med livet - Eat Pray Love av Elisabeth Gilbert eller? -Sara om jag läst klart den tills jag kommer till Falun ska du få låna den. Jag har även kommit på vad som är bäst med Stockholm...här finns Naked Juicebar. Asså måste bara köpa när jag går förbi. Det är himmel i ett plastglas!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, mys.. Vad god grytan ser ut! :)



Då får du läsa snabbt Sanna, den låter ju bra ju!! :)

Längtar tills du kommer! :)

Postat av: Anna svarar

ta inte illa vid men du är as lik henne i fejjan :P !

2008-11-22 @ 11:53:43
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback