Pulsar mig ut i snön!



Jag ser faktiskt inte helt nöjd ut när jag beger mig ut i snön för att ta mig till bussen. Men det var jag faktiskt. Mötte Frida i Nacka Forum för att kolla in en ny dator till mig. Hittade ingen riktigt bra dock. Så vi fika och snacka massa djupa saker istället!

Jag hatar en sak!
-Vi tar inte kort under 50kr, då blir det en kortavgift på fem kronor!

Men för i */-%#/¤!!! Jag blir galen på det där */-%#/¤ skitsnacket. Lägg på en krona på allt ni säljer istället så har ni tjänat in er */-%#/¤ kortavgift för länge sen.Jag känner mig liksom varken välkommen eller direkt motiverad att komma tillbaka för att köpa min stackars kaffe och damsugare. Vad här näst?...ska jag behöva betala extra för att få kaffet varmt....-aha nähe ja men då tar jag kaffet kallt!

Kommentarer
Postat av: linda med h

Hola!! ja, hennes mobil har varit avstängd nu sen i söndags så jag kan tänka mig att hon snosar me två små nu. väntar dock på "officielt uttalande" höhö, när kommer du och hejjar på mig här i stan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback