Vilken dag!



Så jag passar på att springa in på pressbyrån i slussen för att köpa lite frukt och en bläckpenna, innan jag beger mig till kulturhuset bär vi skall mötas för Exkursion. Det är slut på pennor så jag betalar för min frukt. Killen bakom kassan frågar om jag är i behov av en penna. Ja svarar jag då han lägger upp en penna som jag får av honom. Nice! Väl framme vid kulturhuset visar det sig att första delen på schemat är inställt. Men vi är några som bestämmer oss för att göra den ändå, när vi ändå får vänta. När jag skall betala inträde märker jag att jag inte har mitt kontokort med mig. Snabbt som attan vänder jag på klacken och åker tillbaka till pressbyrån för att återse mitt älskade kort som jag glömt i ren förvirring av att "få en penna helt gratis". Yeah...great way to start the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback