1April - April April din dumma....!

 
En hel värld blev lurade. Inklusive mig själv. Jag har berättat historien som den största sanna kärlekshistorien och tyckt om den för dess magi och lyckliga slut.
Paret som först träffades när Han satt i konsetrationsläger och hon kom med äpplen åt honom varje dag. Till slut skildes de åt och sågs aldrig mer. Tills den dagen då Han nu bosatt i USA  blev bjuden på blinddate och fann samma flicka som gav hon äpplen flera år tidigare sitta mitt emot honom. Nu har det varit gifta i över 50år.
Historien togs upp på Oprah och jag älskade den.
Men men....April April!!!
Detta var inte sant och nu faller en liten bit av min önskan på det oförklarliga och att  "kärleken övervinner allt".
Phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback