Tänkte vara helt ärlig!

  
Inte den snyggaste kniven i lådan innan jag tvättat ansiktet och fått på mig lite färg.
                                 
Tvättar ansiktet med Body Shops - Face Wash. Smörjer in mig med Propyless fuktkräm och för läpparna använder jag Idominsalva när jag sover. För att få lite glans i håret så använder jag Kersastase Ciment Thermique, nått dyrt skräp för att skydda håret när man plattar och fönar (jag gör sällan något av det).
 
Våga leka med flera olika färger. Blanda och pröva dig fram. Köp billigt. Då blir man inte lika ledsen när man råkar tappa  burken så det bara blir pulver kvar av det. Penslarna har jag samlat på mig av lite bättre kvalité under åren. Sköna, bra och håller längre.
                                   
Som bas använder jag Lumenes prudukter. Den ljusaste tonen är perfekt för mig och jag känner mig alltid fräsh. För att få lite färg tillbaka så får en stark rosa ton pigga upp mina kinder. Lite färg på läparna är jag dålig på. Men utan att pröva vet man inte vad som funkar. Billigt är bra. Där emot är jag skitkinkig vad det gäller maskara. Make up stores sensitive (utan fibrer) är det ända som funkar för mig, annars klumpar mina fransar ihop mig och blir fult. Eyelinern från Face är ypperlig att måla med. Nya favvisen i skåpet.

Ett tu tre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback