22Januari - Säng, säng, bäddsoffa.


Ok så här ligger jag o bara vilar mig efter gårdagens tomult. Usch jag vill inte tänka på det egentligen. Så ulämnad, ensam o liten man kan bli. Men jag mår klart bättre idag. Inga kramper o sånt. Men det blir ingen hemresa till västerås idag. Jag vill inte ut o hoppa bland tågen när man har en inflamation i magen och går på Antibiotika. Jag har ju fortfarande ont, som en träningsvärk på insidan.
Så om jag inte förklarade det här tydligt nog sist så är det alltså en Äggblåsa eller cysta som växer till sig och blir större än vanligt. En överstimulering. När sen den spricker vig ägglossning så rinner det ut ett "protein". Denna vätska irriterar i buken och kan orsaka en inflamation. Pissigt va! Jag menar hur självdestruktivt är inte det för kvinnor att kunna drabbas av. Man menar att vissa kan vara med om det nån gång i livet medans andra kan slippa helt eller få det vid varje ägglossning. So Yeah! Tänk på det om du råkar vara med om samma sak någon gång.  Låt mig bara slippa i framtiden för det här vill jag aldrig vara med om igen ....Ever!

Kommentarer
Postat av: pernilla

men söta du, det därlter ju hemskt. hoppas verkligen du repar dig snart. fy tusan.



jo, min utbildning är iofs keramik, men vi har lite annat med, kroki en vecka under hösten, konsthistoria en gång i veckan när läraren som undervisar i bild är här, och nu har vi som sagt grafik och främst torrnålstryck på scemat. himla kul. man har till och med lite nytta av det vi gjorde i bilden, så det känns ju himlans bra. lägtar längre fram i vår, då ska vi ha måleri också... gick ju lite sisådär med det på bilden, så nu kanske jag hunnit smälta det och kan ta ngra klivframåt.



Hur går det själv i skolan? vad läser du nu?



krya på dig nu, så hörs vi, jag kommer till dalarna veka 8och tänkte oom tid finns försöka dra ihop någotmed er flickor, men jag får återkomma om det.



kram på dig

Postat av: SaraCaroline

Joo, men jag är nog dålig på att svara bara! :(

2009-01-23 @ 13:53:28
URL: http://saracaroline.blogg.se/
Postat av: linda med h

Men rara du, vad har hänt med magen?!?



Ja, låten e skit bra.. men som sagt.. lite underlig i handlingen :S :)

2009-01-23 @ 16:18:57
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/
Postat av: linda med h

asså.. nej tack.. de där vill jag inte vara med om du! när kommer du hem till Bästerås nästa gång? Vore kul att se dig! va ju senast hemma hos dig den där kvällen.. med massa människor :S



Haha.. ja.. vad ska jag svara på det där haha.. om jag säger såhär.. min plan är ju inte.. jag repeterar.. INTE att komma hem utan en FET ring på fingret ska jag säga! jag ska gifta mig rik och lycklig! So there :)

2009-01-24 @ 11:11:22
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback