...och som Juli tar vid genom sommaren!

  
 
Jag kan inte riktigt svara på varför bloggandet har lagts åt sidan för sommaren. Men jag antar att så många andra saker var viktigare. Solen, god mat, goda vänner och tid för tankar och läsning. Nu när jag sitter i Augustis slut och tittar tillbaka på sommaren -10 så är det en bra sommar. Många fina stunder där kameran inte fått varit med.
Det blev 8 veckors jobb, 8 böcker, 5 biobesök och flera hundra soltimmar. Så jag tänkte försöka sammanfatta sommaren i bilder och sedan låta höstens äventyr ta vid i rasande fart!

Kommentarer
Postat av: Håkan Eriksson

Äntligen har du kommit igång med bloggen. Som mutter o jag har väntat. Härliga bilder. Ser fram emot dom där höstbilderna som du skriver om.

//Hakaner

2010-08-22 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback