14Januari - Vad jag minns från 2009!

 
Datum du minns?
1a Mars och 1a November (bra datum det där)
Höll du några av dina nyårslöften?

Jag avla inga. Jag ville bara bli lycklig igen.
Besökte du något land?
Japp....Italien!
Vad vill du har mer under 2010 som du inte fick?
Jag vill ha flyt i skolan och mera pengar i fickan.
Upplevde du något nytt 2009 du aldrig upplevt förut?
Jag var med om ett polisförhör.
Största framgången under året?
Upptäckte vilken fantastiskt god människa jag är.
Största misstaget?
Jag är en godtrogen filur.
Blev du sjuk eller skadade dig under året?
Inte allvarligt sjuk men jag drog på mig några besök till Doktorn.
Bästa köpet?
Våran säng.
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat helt klart och så godis och roligheter.
Största glädjen under året?
Oj, så många roliga stunder med familj och vänner.
Årets bästa låt?
Ingen aning men säkert någon.
Har det varit ett positivt eller nagativt år?
Både och helt klart. Aldrig upplevt så mycket tårar som jag gjorde under årets första månader. Men sen blev det mycket glädje.
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränade aktivt, det har blivit några kilo förmycket nu!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblade. Det gör jag lite väl mycket kanske!
Hur tillbringade du julen?
Själv hemma med Älsklingen.
Blev du kär i år?
Näe men jag slutade i alla fall inte!
Favoritprogram på tv?
Projekt Runway kanske?
Bästa boken du läste i år?
Önskar jag läst mer underhållande saker än bara skola.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag vandrade runt Roms gator och åt vindruvor under träden.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Om jag hade fått sluppit mött en viss person...
Läxa du kommer ta med dig från det gångna året?
Allting måste få ta sin tid och ingenting varar för evigt.
Har du lärt känna någon ny?
Ja nån kurskamrat och under jobbet men annars inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback