Sommarens böcker!

  
  

Jag har verkligen försökt hålla uppe läsandet efter vårens plugg och det har gått väldigt bra faktiskt. Det var år sedan jag läste men än en bok på en sommar. Där emot är jag inne i nån "läsa boken om filmen" fas. I en annan del av Bromma: Rolig och lättläst sommarnovell. Kunde känna igen några platser, lite gulligt sådär. Ingen film på den dock. Försoning: Trodde jag skulle bli tokig på alla långa utlägg och beskrivningar av känslor men aj vad ont den gjorde i själen. Sanslöst bra bok. Lika bra film. True blood del 1: Ångrar att jag inte läste den på engelska. Lättläst och snaskig första del av serien. Lite vapyrernas Harlquin. Serien är bättre än boken. Twilight: Besämde mig för att jag också skulle lästa den och då självklart på engelska. Boken var så mycket bättre än filmen. Nu vet jag lite vad snacket handlar om.

Nu som följer är alltså and delen av True blood och andra boken i Twilightsagan. Jag undrar om jag ska fortsätta med varannan eller om jag ska plöja New Moon först?
 


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tusen tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback