Det är dags att skiljas åt!

I morgon är det dags att skilja oss från NYC. Vi har kommit att lära känna varandra ganska väl. Vi har tagit del ut av många fina och dåliga sidor. Vi har skrattat och njutit av fantastiska vyer men vi har oxå slitit och förvirrat oss fram igenom stadens rutnät. Jag känner mig nöjd och precis som efter Romresan så kan jag inte nu se mig själv återvända på ett bra tag. Det sista vi ska göra imorgon är att åka upp i Empire state building, det är väl snarare mer ett måste en egen fri vilja. Vi får se vi kanske trotsar pöbeln och gör något annat istället. Men tack och bock för den här gången i alla fall så lovar jag att bilderna kommer upp så snart jag kommit hem till Swedecia igen. CECK ya later sweet people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback